اسلایدر

به وجودت افتخار می کنیم ، کاپیتان
هواداران چلسی

جان تری نشان داد همچون گذشته یک رهبر با شخصیت بالا در پیراهن چلسی است که هیچ حاشیه ای او را از راهش خارج نمی کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، امروز در بازی چلسی و کوئینز پارک رنجرز اتفاق خوبی نیافتاد و دست ندادن آنتون فردیناند با جان تری و اشلی کول را می توان به عنوان یک اتفاق تاریک در دفتر یادبود فوتبال نوشت.

این اتفاق ، قابل پیش بینی بود و فردیناند همان کاری را کرد که فوتبالی هایی که اخبار لیگ برتر را دنبال می کردند انتظارش را می کشیدند. فردیناند خیلی ساده درخواست دست دادن کاپیتان تری را رد کرد و در صف دست دادن با بازیکنان میهمان از اشلی کول چشم پوشی کرد.

اما آنتون فردیناند چرا با تری دست نداد؟ خود فردیناند حتی در بازی فصل گذشته کوئینز پارک رنجرز و چلسی متوجه توهینی از سوی کاپیتان تری نشده بود و بعد ها با دیدن ویدئو های بازی مرحله شک را سپری کرد و به این باور رسید که تری به او توهین کرده است.

فردیناند در حالی با تری دست نداد که دادگاه قضایی بریتانیا تری را بی گناه خواند و او را از هرگونه اتهامی تبرئه کرد. اشلی کول نیز جرمش این بود که حقیقت را برزبان آورده بود و در دادگاه به سود  تری شهادت داده بود ، که مطمئنا اگر تری به رنگ پوست فردیناند توهین کرده بود، اشلی کول که خود یک سیاه پوست است هرگز از تری حمایت نمی کرد.

تری با دراز کردن دستش به سوی فردیناند نمی خواست از او عذر خواهی کند ، چرا که به بی گناهی خود اطمینان دارد. کاپیتان تنها می خواست به تیم میزبان و بازیکنش احترام بگذارد که نشان از بزرگی این بازیکن داشت.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی کوئینز پارک رنجرز و چلسی در فصل گذشته ، مسابقه تخریب آبروی کاپیتان تری در رسانه ها شروع شد ، حتی رسانه ها و مردم بی اطلاع ما نیز زود به داوری رفتند و هر کسی به هر نحوی رای نهایی را صادر می کرد. اما تری که تمامی این اتفاقات را می دانست ، تنها بیانیه ای منتشر کرد و اعلام بی گناهی کرد و دیگر به هیچ اتهامی پاسخ نداد.

اتحادیه فوتبال انگلستان حتی زودتر از دیگران عکس العمل نشان داد و اعلام کرد که تری نمی تواند کاپیتان تیم ملی انگلستان باشد ، این ماجرا آنقدر غیر قابل باور بود که کاپلو ، سرمربی وقت انگلستان را مجبور به استعفا کرد و محرومیت تری را قبول نکرد. تری بارها و بارها به دادگاه خوانده شد و تصاویری از او جلوی درب دادگاه گرفته شد که هرگز از ذهنش پاک نخواهد شد.

این همه فشار روحی نتوانست کاپیتان چلسی را از پای بیاندازد و با اینکه بی گناه ، تا پای محاکمه رسیده بود ، بدون هیچ کینه و کدورتی خواست با فردیناند دست بدهد و سنت معمول لیگ برتر را ادا کند که فردیناند ، همچون برادر خودخواهش که به جای تمرکز در تمرینات بدنبال مصاحبه علیه تری می گردد و کینه های گذشته و عقب ماندن از تری را می خواهد تلافی کند ، رفتار کرد و خیلی ساده از کنار بزرگی تری گذشت.

این کار فردیناند تری را کوچک نکرد و یا او را مقصر و متهم جلوه نکرد ، بلکه بزرگی تری را به همه کسانی که منتظر فرصتی هستند تا چلسی و بازیکنانش را زیر سوال ببرند ، نشان داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:به وجودت افتخار می کنیم , کاپیتان ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری